понедељак, 07. август 2017.

Gulaš sa špagetama od tikvica 

gulaš sa špagetama od tikvica 

7.avgus 2017. g. napokon se može disati, vrućine su bile nepodnošljive proteklih dana, a najvljuju da će tako od sutra ponovo biti. Dan je prijatan za sve obaveze i poslove, pa i za kuvanje.
Odledila sam parče buta iz zamrzivača, a u frižideru dosta tikvica koje treba trošiti, pa je na meniju bio gulaš sa tikvicama.

Za ovakav ručak biće vam potrebno :

300 gr svinjskog mesa od buta
2 tikvice za špagete i kockice (tvdi deo za špagete, mekani za kockice )
plus pola narendane tikvice
1 veća glavica crvenog luka
1 čen belog luka
bosiljak
himalajska so
biber
na vrh noža ljute paprike
1 veći oljušten paradajz
2 supene kašike ulja

način pripreme :

Kao i svaki drugi gulaš, prvo sam iseckala na rebarca luk, dodala ga na blago zagrejano ulje, malo posolila da pusti vodu i dinstala dok nije požuteo. Na luk sam dodala meso iseckano na kocke, malo ga prodinstala, pa sam dodala jedan veći oljušten i iseckan paradajz i pola narendane tikvice.
Dodala sam biber, pola decilitra paradajza iz flaše, poklopila i ostavila da se dinsta dok meso ne omekša.
Nožićem kojim pravim špagete od povrća sam od dve tikvice (zelene zucchini ) napravila špagete.

Kad dođem do sredine tikvice taj mekaniji deo ostavim, pa ga iseckam na kocke i na pola dinstanja dodam u gulaš.
Dodala sam i ostatak tečnog paradajza, bosiljak, malo ljute paprike i sitno iseckan čen belog luka. Povremeno sam mešala,da ne zagore rendane tikvice, sačekala sam da ispari suvišna tečnost, pa sam vrelim gulašem prelila špagete od tikvica.

Narendane tikvice su gulašu dale potrebnu gustinu, kockice su malo razbile monotoniju običnog gulaša, začini su dali lep ukus, uz porciju kupus salate je bio lep ručak.



Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite