понедељак, 07. август 2017.

Ječmene galete sa maslacem

ječmene galete sa maslacem 

potrebne namirnice :

100 gr ječmenog brašna
30 gr maslaca
himalajska so
supena kašika susama
1 dcl mlake vode
na vrh noža sode bikarbone
pola supene kašike limunovog soka

Ne pamtim da su ikad bile ovolike vrućina kao ovog avgusta 2017. g. Nije prijatno ni danju, a ni noću, tako da je sve teže mesiti hlebove, čini mi se da su galete, brzi hleb iz šolje spas u ovim danima. Jutros sam imala ječmeno brašno, pa sam tako napravila ječmene galete, uvek u njih stavljam ulje, jutros sam se odlučila za maslac, htela sam da budu hrskave i da mirišu na maslac, a baš takve su i bile.

Način pripreme :

Brašno, so i kašiku susama sam na suvo pomešala, zatim sam dodala kockicu maslaca.
Postepeno sam dodavala mlaku vodu da dobijem željenu gustinu. Na kraju sam dodala sodu bikarbonu i limunov sok, i sve dobro promešala.
Aparat za galete sam zagrejala i premazala maslacem, smesu sam podelila na pola i reš ispekla dva kruga zlatne boje.




Нема коментара:

Постави коментар

hvala Vam što me pratite